fredag 6 november 2009

-

Igår bjöd jag över tjejerna på middag, det va roligt!
Idag är jag helt slut, kan nog bero på att jag spenderar mina nätter med att pressa True Blood, vilket är helt fucking jävla awesome, och heartbreaking.
Vet fan inte vad jag ska göra när jag sett sista avsnitt av säsong två, eftersom säsong tre håller på att spelas in nu. Sigh.
Sjukt, galet bra serie i alla fall.

Det blev otroligt bra fika idag, vi gled ifrån mig ner till stammisstället, beställde kaffe och mat och fika i mängder, bädda ner oss i sofforna och glodde på dålig tv.
Otroligt bra tid spenderad.
Nu har jag tagit igen lite sömn, eftersom dem senaste två dygnen har varit sömnlösa.
Det kändes skönt, en timmes sömn och jag börjar bli mänsklig igen.

På måndag nästa vecka är första mötet med det nya tjaffset.
Synd bara att det ligger två timmar buss och tåg ifrån mig, ska se om jag orkar bråka med arbetsförmedlingen eller inte.

Inga kommentarer: