tisdag 10 november 2009

-

Sitter och dricker kaffe med mjölkfrimjölk.
Försöker komma på hur jag ska lösa allt som har med arbetsförmedlingen att göra, utan att ge upp. Igår fick jag åka långt långt bort, för att gå på ett möte i fyrtiofemminuter.
Jag va inte den enda som hade fått åka långt långt bort.
Fortsättningsvis är det där jag kommer få gå på möten.
Men där sa dem även att vi mest kommer ha en frekvent kontakt över mail och telefon, och det känns väl som något positivt.
Sen blir det lite knasigt, när man ska skicka in papper för att få pengar.
Man måste ha sin handläggares underskrift.
Så då ska man pka långt långt bort, få en underskrift och sen långt långt hem igen.
En lösning på det, vore bra.

1 kommentar:

Mathias sa...

Fyfan för arbetsförnedringen ><

Och så har Reinfeldt och de andra hororna i moderaterna mage att kalla sig "det nya arbetar partiet".

Jag håller tummarna för dig smulan <3