fredag 9 september 2011

-

Så, den här veckan har jag spenderat 90 procent i mitt rum.
Jag har legat/suttit i min säng och kollat på Californication, Criminal Minds, Breaking Bad, Game of Thrones och Sunny in Philadelphia.
Californication är ju en ganska bra serie, jag är lite efter så jag såg igenom fyra säsonger den här veckan. Jag kan väl tycka lite att det är dags att ändra fokus lite på den serien, känns lite som att det är samma grej om och om igen. Jag har lite högre förväntningar på säsong fem. Men bra serie, helt klart. Så, nu behöver jag något nytt att kolla på, eller så får jag ta mig ut ur rummet. Hemska tanke. Nej, men jag har planer på att försvinna härifrån imorgon, ett tag. Någon dag eller fem. Ibland så måste man helt enkelt tillåta sig själv att må dåligt, hur bra allting än har varit den senaste tiden, alla kan falla. Men jag tänker inte drunkna i självömkan, jag tänker bara bli bättre och bättre. Och med tanke på vilka otroligt fina människor jag fortfarande har kvar i min omgivning så kommer det gå hur bra som helst.
Kärlek på er.

Inga kommentarer: