måndag 26 september 2011

-

Det blev en konstig helg.
Fredagen spenderade jag med att kolla på gamla filmklassiker; Breakfastclub, Breakfast at tiffany's och Strangers on a train. Kan ju lätt tipsa om breakfastclub, väldigt bra film. Försökte mig på att se Ritualen också (The Rite), men jag somnade mest hela tiden. På lördagen var det dags att bege sig till Stockholm, en ny tradition håller på att skapas, som innebär vin hos Cilla (http://www.kollektivimperiet.blogspot.com), eller vin hos mig, beroende på tid och busspengar. Det var en annorlunda kväll helt klart, som avslutades med Dunderklumpen. Igår var jag mest jättetrött hela dagen och kollade på Easy A och gamla Criminal Minds avsnitt. Nu taggar jag inför dagismöte i fyra timmar och väntar ivrigt på att jag ska få pengar på kontot, så jag vet om jag kan betala hyran den här månaden eller inte.

Inga kommentarer: