tisdag 6 januari 2009

Och plötsligt kommer tillvaron bli lite tråkigare, lite sämre och lite längre.
Sommaren känns ju bara så oändligt långt bort och snön bara faller ner från himlen.
The spirit va ingen vidare bra film heller, serien kanske är bättre, vad vet jag, men den filmen va verkligen inte alls vad jag hade förväntat mig, jag menar, sin city va ju guld.
Jag har hamnat i något slags mysmood varvat med cynisk bitterhet också, jävla schizo jag är.
Ena sekunden vill jag gå på bio, fika, hålla hand, fnissa, vara nervös och ha fjärilar i magen, titta på dåliga filmer och skratta åt kassa skämt, vara vaken flera dygn och mysa, andra sekunden blir jag bitter och sur och hatar världen och människor för allt är så jävla förutsägbart.
Vad göra vad göra.
Imorgon blir det fikaing med brudarna, ska peppa en vän att följa med till hultsfred.
Sen börjar skolan på torsdag, helt jävla opepp, men men.

1 kommentar:

WritingJonah sa...

Vi är alla schizofrena till viss mån, suss. Nästa gång vi snackar ska du påminna mig att jag ska berätta om "barn-framför-tv-ruta"-filosofin så ska jag berätta en grej jag kom på för några år sen osm handlar just om det där med moodswings och manodepression. Glöm bara inte att påminna mig om det, jag glömmer lätt.