onsdag 5 augusti 2009

-

Idag gick jag på mötet med coachen, tyvärr gav det inte så mycket som jag hade hoppats på.
Det enda konkreta va väl att jag skulle börja ringa mer, och så fick jag en sida jag kunde gå in och titta på, men annars, nej. Det va lite synd, men han sa att jag gör ju det jag kan så det finns inte så mycket mer att göra åt det heller. Så jag får fortsätta mitt sökande i hopp om att få någon typ av anställning snart.
Börjar bli mer och mer sugen på att läsa vidare och just nu så lockar religion väldigt mycket, så jag fick tips på en studiegrej som jag kan höra av mig till och se vad det finns för alternativ. Det kan nog bli roligt. Vill komma igång med nåt nu i alla fall när hösten närmar sig med stormsteg (även fast det är 26 plusgrader ute).

1 kommentar:

Wierd twisted thinker sa...

Plugga är mycket bättre än man tror när man pluggar...