onsdag 26 augusti 2009

-

Så, nu är jag inne på min tredje dag med nutrilettkuren, och jag känner mig mest bara hur trött som helst. Men jag tar långa promenader och allt möjligt jag kan komma på som gör att jag blir lite piggare i alla fall. Bra grejer.
Funderar på om jag ska ta någon kurs i höst, känns mer värt än att bara sitta här hela dagarna och söka jobb. Helt otroligt, jag har sökt runt hundra jobb sen juni, och inte blivit kallad på intervju än! Fast det kan bero på att ca 600 andra människor söker precis samma jobb som jag. Oh well. Kanske borde ta och plugga några år?

2 kommentarer:

WritingJonah sa...

Och the magic eightball säger...... "Go for it"!! Awesome! Ta och plugga nåt istället, Suss. Det blir lättare att hitta jobb om du har nån sorts examensstuffsak.

mahii.blogg.se sa...

Lycka till! håller också på med det =P är inne på min 5e dag nu