tisdag 23 mars 2010

-

Skulle behöva ett jobb, en fast inkomst.
Behöver så många nya saker att jag inte ens vet vad jag ska börja med.
Jag har verkligen inte råd med någonting alls just nu.
Leva på sparpengar är inte så enkelt, och soc tänker inte ge mig något ekonomiskt stöd på ett år.
Jag vill försöka starta om på nytt nu.
Jag vill verkligen försöka ta mig framåt, men det är svårt.
En ny lägenhet vore jävligt bra.
En tvåa räcker fin fint, om hyran inte är över 5000 kronor i månaden, och det är typ omöjligt att hitta.
Fast fast fast.
Men jag försöker verkligen, tro mig.
Men vissa dagar går verkligen inte.

2 kommentarer:

Emmaaaaääähh sa...

Det löser sig, det gör det alltid.
Hojta till om du vill ses eller ha hjälp med nånting! vad som helst

Malinen sa...

Varför får du inga pengar från soc?