torsdag 25 mars 2010

-

Jag? Montera ihop saker? Inte en chans.
Köpte en relativt billig och braig bokhylla igår, eftersom jag inte har några bokhyllor, typ.
Tänkte placera den i köket, eftersom allt ligger på köksbordet och skrivbordet.
Men, jag kan verkligen inte montera saker, det blir bara galet fel, eller så är jag för dum för att förstå instruktionerna.
Ikväll ska jag få besök i alla fall, då kanske det går bättre om man hjälps åt, eller?

Idag måste jag ner på stan och köpa en present till en vän också.
Jag tecknade en bild jag tänkte att hon skulle få, men jag är inte nöjd med den så det får bli något annat.
Väldigt pepp av att jag börjat teckna igen.
Eftersom jag väntar på att nästa bok i True Blood serien ska släppas så får jag helt enkelt fördriva tiden med något annat. Förutom att söka jobb och sånt då.
Jobb jobb jobb.

2 kommentarer:

Malinen sa...

Vi kommer hem i påsk!
Vi måste ses. :D

Kat sa...

Lägg upp några alster Sussie så man får se dina skills :D