måndag 13 december 2010

-

Det är så kallt i den här lägenheten! Brr!
Har suttit och spelat Donkey Kong Returns hela dagen i princip, ligger på sista världen och sen den fruktande bossen. Jag blir nervös av det här spelet, det är inte alls som det gamla från 94. Här ska man minsann hitta pusselbitar och grejer. Men det är roligt! Utmanade! Inte så bra för oss med sämst tålamod, om jag dör fem gånger på samma bana så stänger jag av det och sätter igång det efter tjugo minuter igen.
Isåg även igår att jag har ett gäng hyrfilmer hemma som skulle lämnats tillbaks för en vecka sen, jag har verkligen stenkoll på dagar och datum, not. Det jobbiga är bara att jag lämnat in ett CV där, hur bra ser det ut om man kommer dit med filmer som är en vecka försenade? Får väl skicka dit någon annan med lite pengar.
Imorgon är det julklappsutdelning ute i Älmsta! Det kommer bli mysmysmys.
Nej, dags att träna, tända ljus och dricka te. Kanske fixa lite Luciafika när jag ändå är i farten?

2 kommentarer:

Emma sa...

Vi måste ses på fika när jag kommer hem! så får jag berätta om allt :D

parodi sa...

Det måste vi absolut göra! Hoppas du får det riktigt kul därnere nu! :D