söndag 14 december 2008

Färdig

Nu kan jag snart sätta på Freedom på högsta volym och dansa runt naken i lägenheten, så befriad känner jag mig när jag äntligen har satt den sista punkten på mitt oändligt stora arbete.
Ska finputsa lite på hur man klonar en människa, för det verkar alldeles för simpelt att kunna göra det om jag har hittat rätt information, fast sen igen så finns det otroligt många nackdelar med kloning också. Och ni kanske undrar, vad jag tänker utbilda mig till som läser ett sånt mäktigt ämne, och då kan jag svara att jag har ingen aning. Jag tycker att genetik och genteknik är otroligt intressant, men det är väldigt svårt och det tar tid innan man hajar vad man egentligen sitter och skriver. Jag är bara otroligt rädd för att läraren inte kommer vara nöjd med arbetet och då blir jag så otroligt besviken på mig själv, och arg på henne. Jag har verkligen kämpat och gjort mitt bästa nu, och allt jag vill ha är Godkänd, inte för att det skulle drabba mitt slutbetyg så mycket om jag får ig, men det ser otroligt bra ut att ha läst biologi på slutbetyget sen och klarat det, så jag hoppas, hoppas och hoppas.
Nu ska jag bli klar, och så är det bara.

Inga kommentarer: