onsdag 4 mars 2009

Bo ensam?

Idag är jag helt själv hemma, tills imorgon. Vanligtvis brukar jag vara överlycklig och skutta runt av glädje och njuta, men inte längre. Det är oändligt tråkigt att vara ensam, och sen att jag har en fucked up hjärna gör inget bättre. Nej, jag kommer nog aldrig klara av att bo ensam. Jag måste införskaffa katt/katter eller hitta en inneboende. Då blir det nog bra.
Just det, jag ska till hultsfredsfestivalen, biljetten är kirrad och klar, det ska bli riktigt roligt.
Nomnom, nu har jag druckit mig mätt på kaffe och skrivit två uppsatser, peppa pepp pepp.
Imorgon blir det våldgästning, sen tvätta tvätt. Oh the joy.

1 kommentar:

WritingJonah sa...

Ah, valdgasta. Awesomeness. Sjalv valdgastar jag min brylling (vara morforaldrar var kusiner typ) har i Melbourne och snorar ner allt i deras hem. Jag ar namligen jatteforkyld. Snorig, hostig, nastappt och halsontig. Saknar resten av mina grejer jag lamnade i Sydney for tva veckor sen. Har bara typ fyra ombytsklader som nu borjar bli lite flackiga, far val tvatta snart. Borjar trottna pa min bok som for ovrigt snart ar slut, saknar mina fem andra bocker jag har i min packning samt min skateboard som jag lamnat med min backpack.

Yes, jag ar den riktiga flummiga lodisen. Jag reser runt med en pytteliten ryggsack fylld med skrap. Tva par shorts och det regnar for forsta gangen pa typ tio ar i Melbourne..... Suck.
Snor.
Host.
Nys.
Lock for oronen.
Usch.

Aja, grattis for arbeten du skrivit. Blev sakert jattebra och du kan ju alltid mala ett ansike pa en potatis och kalla den Dilbert och prata med den. Den kan bli din basta van.