torsdag 12 mars 2009

Träna träna träna

Har börjat träna massa mycket nu, känns helt otroligt skönt faktiskt.
Har inte kunnat tränat ordentligt på ett år nu, på grund utav en inflammation i foten som gjorde att jag inte kunde gå på tre veckor förut, och läkaren sa åt mig att ta det lugnt ett år, så det har jag gjort. Nu ska jag få kondition, banne mig! Började för två veckor sedan, tog en rask promenad och va helt död när jag kom hem (fyrtio minuter senare då alltså), jag skämdes över mig själv. Fyfan. Så, nu har jag införskaffat en suåermegahightechträningsmaskin som suger musten ur en efter en kvart, så nu ska jag minsann komma i form igen.
Annars mår jag sådär, har någon huvudvärk som vägrar ge sig. Sigh.
Klockan är bara kvart över två så nu får vi se vad jag kan hitta på att göra under resten av dagen.

2 kommentarer:

WritingJonah sa...

w00t? Fusktraningsmaskin eller?
RIKTIG traning is teh shit!

Anonym sa...

jag har också börjat träna nu! wohaaa