söndag 8 mars 2009

Sexleksaker


Det har varit en ganska annorlunda, men intressant helg.
I fredags drog jag på fest och träffade mina gamla vänner från skolan, det var roligt! Festen hade ett tema; man skulle vara utklädd till något som började på P. Jag med min sämsta fantasi och sistaminutenpaniken klädde ut mig till punkare, vilket inte va en sån stor skillnad från hur jag ser ut egentligen, eller såg ut i hela högstadiet, så för att ytterligare demonstrera att jag verkligen klätt ut mig så skrev jag en lapp där det stod: PUNKARE och satte fast på tröjan med två säkerhetsnålar. Kvällen till ära slet jag även sönder ett par strumpbyxor.

Jag gick dit med Malin vid åtta tiden och vi kom lagom till några kastrullfulla människor och en tjej som stod och visade olika sexleksaker. Intressant, verkligen. Man fick känna, titta och även beställa om man ville.

Rolig kväll blev det i alla fall. Det var roligt att träffa alla.

Lördagen bestod inte av så mycket annat än titta på dålig tv och snora lite, slapp bakfyllan dock.

Slänger upp en bild på en av leksakerna man kunde köpa, mest för att Malins min är kickass.

Inga kommentarer: