onsdag 22 juli 2009

Fem döda kossor

Medan jag satt på ett tåg och lyssna på musik och läste en tidning så hände en grej, en grej som resulterade i fem döda kossor på spåret. Det va första gången jag såg en död ko i verkligheten, jag blev lite chockad, lite ledsen, lite allt möjligt. Konstigt kändes det i alla fall.
Annars snurrar livet på som vanligt, förutom att jag har ett nytt tidsfördriv, zeeh kub! Jag kan lösa en på under två minuter, mwaha. Jag har för mycket fritid, right?
Sitter och lyssnar igenom massa låtar från en mp3 som är.. tre år gammal? På den finns NIN, The knife, MSI, Radiohead, Mars Volta och Muse, och lite annat smått och gott. Många härliga gymnasieminnen, rökpauser, översätta svenska kentlåtar till engelska. Det va tider det. "And the ones he only gave blowjobs", haha.

Inga kommentarer: