måndag 27 juli 2009

Intetsägande

Så känns tillvaron just nu. Väldigt.. intetsägande.
Känner mig mest rastlös och uttråkad, men alldeles för virrig för att ta tag i något.
Det enda jag gör är ju att säka jobb, överallt och ingenstans. Man blir sjukt seg av att gå hemma hela dagarna i alla fall. Jag känner mig som ett träd som sitter fast alldeles för djupt med rötterna i marken, jag vill dra ur mig själv och plantera mig lite överallt, men jag vet inte riktigt hur jag ska börja bara.
Imorgon tänker jag i alla fall bege mig till Stockholm och gå på Naturhistoriskamuseet och titta på deras utställning, typ människans evolution eller... nåt sånt, verkar intressant i alla fall. Kanske tar och glor på cosmonova också, om det går något roligt. Ut ska jag i alla fall.

2 kommentarer:

Annie sa...

hu, jag vill också!

Wierd twisted thinker sa...

Meeeen, fuskis då vill ju inte du följa med dit sen ju