lördag 4 juli 2009

Okej, såhär: va?

Jag känner mig sådär härligt tillfälligt förvirrad. Lite yr, lite... okej.. what's up...
Jag har nog listat ut varför nu! Klockan är... kvart i tio. Jag ville sova lite mer.
Min hjärna är i ett sånt där mysigt halvvaken stadie, så allting är mer mysigt och otroligt mer förvirrande nu. Jag gillar det. Jag vill förövrigt vara fem år igen, fatta gulligt! Vilken fantasi man hade! Men jag vettefan om jag skulle vilja köra om högstadiet och gymnasiet igen, i såna fall, kan man ändra lite grejer bara? Eller blir man fem år och minns inget? Men hjärnan kan väl inte underutvecklas för att man... blir... mindre... whatever.
På måndag bär det av i alla fall! Då sticker jag till hultan! Funderar på om jag kanske borde gå en sista sväng till bolaget nu, eller om jag tar det sen. Oh I don't knooooow!
Och på tal om det, en låt som man borde lyssna på är;
Damien Rice - The Professor & La Fille Danse.
Vilken röst, den ger mig rysningar, och låten är bara för bra för att... nej den är helt enkelt bara jättebra.
Jag slänger upp en lista här sen med låtar man ska lyssna på närmsta vecka. So do it!

1 kommentar:

WritingJonah sa...

HAHA! Det var ju jag som skickade dig den låten ^^ Fett stolt. Min absoluta favorit bland Damien Rice's repertoar.