lördag 27 november 2010

-

Verkar som att det är en hel del som lyckats få denna otroligt konstiga influensa/virus/förkylning, är det år 2010s influensa?
Min börjar i alla fall ge med sig verkar det som.
Nu kan jag i alla fall visa mig ute i en halvtimme utan att behöva slänga mig i sängen som en strandad val när jag kommer hem.
Men den är konstig, denna sjukdom.
Jag kan fortfarande inte riktigt svälja utan att det gör förbannat ont.
Men å andra sidan, jag snorar inte ut min hjärna längre, jag hostar inte upp mina lungor och jag har inte konstiga feberyror om south park.
Annars då?
Jo, jag söker jobb, som vanligt.
Men jag har en bra känsla i magen att snart kommer jag få en anställning någonstans, wo!
Ska nog börja med att plugga upp mina gymnasiebetyg till våren, behöver bara få besked om fall jag blev antagen eller inte. Så det kommer jag pyssla med under våren.
Sen får vi se, jag tror jag tänker säka lite olika utbildningar här och där till hösten 2011, funderar starkt på om det kanske är dags att jag tar tag i socionomutbildningen eftersom det är den som känns så rätt. Synd bara att det är galet svårt att komma in, men jag är en fighter så jag ska banne mig lyckas!
Jg har fortfarande planer på att lämna denna staden, men det är lättare sagt än gjort.
Det är inte många som vill hyra ut en bostad till någon som inte har fast inkomst och inte har haft det på ett bra tag. Men som sagt, jobb. I got a feeling.

Inga kommentarer: