fredag 10 oktober 2008

Nyduschad

Sitter här och väntar på att mitt hår ska torka så jag kan börja pilla med det, det kommer nog ta ett tag till.
Tiden verkar stå stilla den här veckan, eller så går det för snabbt, jag vet inte riktigt.
Solen lyser idag i alla fall, promenaddags kanske? Skulle nog behöva fixa en halsduk.
Igår fixade jag mysvantar och snyggmössa.
På tv är det som vanligt ingenting vettigt. Tråkigt tråkigt.
Jag va tvungen att gå upp massa tidigt för att sjukanmäla mig, vilket va mer krångligt än jag räknat med eftersom ikonen "sjukanmälning" inte fungerade, så jag fick leta reda på vad min lärare heter och maila henne. Hade fått ett gäng mail också, börjar med biologi på måndag. Kan bli kul, tråkigt, intressant, jobbigt och allt sånt. Ska bara fixa ett avsnitt som jag failade förut.

Inga kommentarer: